Det där med att pussla ihop ett liv.

Hästtjej. 
Det är väl något särskilt det där...


Oftast går det att få ihop allt. Plugg, fixa hemma, jobba, dansa, träna och sen hästa mig. 
Ibland är det stressigt och rätt hemskt.



Men... I över en vecka har jag varit rätt ostressad.
Min rygg och jag har varit ovänner, riktigt mycket ovänner.

Med konstant smärta i ryggen i flera dagar har det inte blivit mycket gjort. Nästan ingenting faktiskt.

Som tur är finns det naprapater. Naprapaten sa: trasig här, här och här. 

Poff!

Lagad! Det är fantastiskt att plötsligt kunna sova en hel natt utan att det gör ont. Att kunna gå helt normalt utan att det smärtar vid varje steg.
Nu ska jag bara träna på att sitta ordentligt även när jag inte rider.

Det är spännande det där. När jag sitter upp i sadeln, kommer hållningen automatiskt. Men i soffan,då vill jag sitta dubbelvikt, alternativt halvt ligga ner. När jag sitter på en stol vill jag klättra runt på stolen; vilket har resulterat i en del blåmärken av diverse storlek efter olika fall... Men nu ska jag plötligt tänka på hållningen hela tiden.   Hoppsan...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0